La Intel·ligència Artificial Generativa a la Docència Universitaria

Descarregar Pdf

La intel·ligència artificial generativa (IAG) és un tipus d'intel·ligència artificial (IA) especialitzada en la creació de continguts nous, i suposa un avenç respecte de la lA tradicional, que normalment s'ha centrat en la presa de decisions basades en entrades específiques.

Per exemple, mentre que aquesta última pot suggerir un curs en funció de les preferències d'un usuari, la IAG pot generar els continguts del curs (imatges, documentació, presentacions, etc.).

Aquest procés se sol fer a partir de descripcions en llenguatge natural que, depenent del resultat obtingut, hauran de ser elaborades.

Totes aquestes consideracions ara estan recollides en un document de la Crue Universitats Espanyoles que podeu consultar AQUÍ