Article amb debat sobre l'ús de la IA per part de l'estudiantat

Descarregar Pdf

Us enllacem un article d'opinió escrit per Enrique Dans on es planteja un enfocament interessant sobre les dades que ofereixen algunes eines de detecció de plagi. Segons aquestes dades, un percentatge d'estudiantat utilitza eines d'intel·ligència artificial generativa a l'hora de fer tasques acadèmiques.

El que sorgeix a partir d'aquesta informació és un debat sobre si això és bo o perjudicial dins el procés d'aprenentatge i el seu posterior futur laboral.

A partir d'aquesta premissa que aporta l'autor, podeu veure a sota de l'article els arguments a favor i en contra que proporcionen els usuaris a l'apartat de comentaris, que enriqueixen el contingut aportant punts de vista molt variats i de lectura molt recomanable.

ARTICLE: El drama de los estudiantes que utilizan IA generativa para sus trabajos