Article: Professorat de la Universitat de Washington sobre l'ús de ChatGPT a l'aula

Descarregar Pdf

Part del professorat de la Universitat de Washington ha estat explorant l'ús de ChatGPT a l'aula per millorar l'ensenyament i l'aprenentatge.

L'eina ha estat aprofitada pels professors i professors de K-12 per fer la seva feina més eficient, amb alguns professors d'informàtica que l'utilitzen per escriure preguntes d'examen. Malgrat les preocupacions sobre el potencial de ChatGPT per difondre informació errònia, els professors han acceptat el seu ús a l'aula, permetent als estudiants fer servir l'eina lliurement, fins i tot per als exàmens, amb l'obligació d'informar el professor.

La universitat ha emès orientacions al professorat sobre com navegar per l'impacte d'eines basades en IA com ChatGPT a l'educació, destacant la importància d'establir polítiques clares per al seu ús en cursos específics i comunicar la importància de l'aprenentatge universitari als estudiants. A més, l'ús d'eines basades en IA ha portat els educadors a repensar els seus rols, reforçant la importància de les avaluacions formatives i la necessitat que els estudiants siguin prudents amb la informació que introdueixen al xatbot, ja que es pot emprar per entrenar encara més la IA.

University of Washington professors on using ChatGPT in the classroom